אימון לפחד כלכלי

מרגיע ומחזיר לאדם שליטה.
צרו קשר

פחד כללי מאפיין אנשים  לא מעטים בשלב מסוים בחייהם הבוגרים, או באופן קבוע לאורך כל החיים.

בניגוד למצופה, פחד כלכלי אינו  קשור בהכרח למצבו הכלכלי האובייקטיבי של האדם, וכן אינו קשור במצב כלכלי לא מאוזן, בחובות, הלוואות, מינוס בבנק או במחסור בממון. לפעמים הפחד הינו חרדה קיומית בסיסית או פחד שמגיע מתבנית חשיבה שמעכבת אותנו.

לרוב תולה האדם את אושרו בהונו, מה ששם מתחים רבים סביב הכסף. כשהאדם מאמין שכסף הוא המפתח היחיד לאושרו בחיים ולאושרם של ילדיו ואהוביו- אין זה פלא מדוע הפחד מפני אובדן הכסף הינו מחריד ולעיתים אף משתק. כפועל יוצא מיידי האדם נמנע אפילו לנהל את כספו ברמה הבסיסית ביותר.

על ידי אימון ממוקד ניתן להפריד בין ההווה לבין העבר.

מקורותיו של הפחד לגבי כסף באמונות ואסוציאציות שנרכשו בשנים המוקדמות בחיינו ולכן, האימון מביא את האדם לשנות את החוזה שלו עם עצמו ואת מה שהוא מקרין.

רבים האנשים החושבים כי כסף הינו משהו חומרי כשהאמת היא נכונה.

כסף הוא רוח, הוא אנרגיה שיש לשמור אותה בתנועה, כסף נועד לסחר, למסחר לתזוזה מלשון זוזים. ככל שנחזיק במחשבה את הפן החומרי של הכסף כך נגרום לו להתנוון. לעמוד מלכת.

 

השפע שנרצה להכניס לחיינו חייב להיכנס משינוי תודעתי. הבנה כי כסף זוהי אנרגיה שיש להזיז ולסחור בה מאחד לשני לשלישי ובחזרה אלי. באימון הממוקד נבנה ספירלה זו ונבין ונחווה לעומק את המשמעות של חיים ברוכים בשפע כלכלי.

בס״ד
נגישות